Ikasketak

Alberto Cairoren hitzaldia eta solasaldia datuen irudikatzeari buruz

alberto_cairo

Bere hitzaldian Cairok informazioa nola irudikatu aztertuko du; albistegietako informazioaz gain, ikerkuntzarako irudikatzeak, edo honelako tekniken beharra duten bestelako diziplinak ere aintzat hartuko ditu hitzaldian.

Martxoak 14, larunbata, 10:00etatik 14:00etara, Matteo Ricci eraikineko Areto Digitalean

Aretoaren edukiera dela-eta, beharrezkoa da hitzaldira bertaratzeko izena ematea:

Izena emateko datu-orri bete

Alberto Cairo mundu mailako izarra da datuen-irudikatzeare dagokoinez. 2012 urtetik Miamiko Unibertsitateko irakasle eta “Visualization Program at UM’s Center for Computational ScienceUM’s Center for Computational Science”ko zuzendari da. Aurretik El Mundoko (2000-2005) eta El Globoko (Brasil, 2010-2011) infografia zuzendari izan da, eta egindako lanengatik hainbat sari jaso ditu. “El arte funcional” liburua argitaratu du (2012), hedabideetarako grafiken inguruko gida osatua. 2013an albisteetarako irudikatzeen inguruko lehen MOOC-a sortu zuen, Texaseko Knight Center-arekin batera. Guztira, 100 herrialdeko 14.000 ikasle izan zituen ikastaroak.