Ikasketak

Talde junteroen tertuliak azpiegiturak izango ditu gaur ardatz

Eguberriak pasata, Herri Irratia / Loyola Mediarekin batera antolatutako mahai inguruak ditugu ere bueltan. Gaur Gipuzkoako azpiegiturak izango dira aztergai eta hizpide Xabier Riezu moderatzaile izango duen saioan. Haserako galdera, hauxe:

Zeintzuk dira burutu beharrezkoak iruditzen zaizkizun azpiegiturak?

Betiko legez, Herri Irratia / Loyola Mediak mahai ingurua grabatuko du gaueko 12etan bere entzuleei eskaintzeko asmoz.

Mahai ingurua Loiola Centrumen izango da goizeko 11etan. Sarrera librea.

2 comments on “Talde junteroen tertuliak azpiegiturak izango ditu gaur ardatz
  1. Egia esan, uste dut jende gehienak ez zekiela tertulia zegoenik ere. Komunikazio falta egon da agian. Nahiz eta asistentzia kasu honetan penagarria izan, espero dut Unibertsitatean honelako ekintzak egiten jarraitzea.